Toate produsele comercializate prin www.specialistulcasei.ro sunt insotite de certificat de garantie oferit fie de catre producator fie de catre societatea comerciala SC CURCUBEU COM SRL. Factura fiscala si certificatul de garantie se vor primi pe adresa de e-mail sau fizic in coletul primit.
Pierderea certificatului de garantie sau a facturii in original duce la pierderea garantiei.
Produsele achizitionate prin intermediul site-ului pot fi returnate conform legilor in vigoare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.
Produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice cu conditia integritatii acestora.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului si comunicarea contului IBAN al clientului.
Returul se va face prin curierat rapid, cu orice firma de curierat agreata de client la adresa: Str. Nicolae Iorga nr.1 , Tunari , Ilfov.
Returul se va face prin completarea unui formular de retur pe care il veti gasi aici :
Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport. Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri. . Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior va vom comunica statusul returului.
Nu vor fi acceptate decat produse ce nu prezinta zgarieturi sau defecte fizice de orice natura, care sunt insotite de toate accesoriile, ambalajele si eventualele sigilii intacte. Produsele returnate trebuie insotite de factura si certificat de garantie in original.
Produsele care vor prezenta defecte in perioada de garantie vor fi trimise catre depozitul nostru prin curierat rapid , cheltuielile de transport fiind suportate de client.
Termenul de garantie incepe de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.
Toate produsele electrice si cu motor termic au ca termen de garantie 2 ani .
1.Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la livrare.
Daca se constata ca produsul este nefunctional sau anumite defecte de integritate cauzate de transportul produselor in primele 24 de ore de la momentul livrarii sau ridicarii din magazin, puteti solicita returnarea produsului si inlocuirea acestuia sau returnarea banilor.
2.Produse aflate in garantie cu raport de service de inlocuire:
In functie de defectul constatat produsele vor fi reparate cu piese noi sau inlocuite. Acestea vor fi inlocuite cu un produs identic, sau, daca acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.
3.Produsele achizitionate din magazin:
Se inlocuiesc cu un voucher valoric valabil pentru produsele comercializate si doar in urmatoarele conditii :
Produsele se returnează în maximum14 de zile calendaristice de la achiziţie.
Este prezentat în original documentul fiscal (factura/bonul fiscal) care dovedeşte achiziţionarea produselor în cauză (și documentele însoțitoare);
Produsele sunt obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achiziționate) cu toate accesoriile și eticheta integre (fără urme de utilizare, deteriorare, lovire);
Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Ne rezervam dreptul de a refuza returul sau de a retine o anumita suma de bani in cazul in care produsul este returnat in conditii necorespunzatoare sau prezinta urme de uzura sau de lovire.
Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate componentele si accesoriile cu care a fost livrat.
In cazul in care produsul prezinta deficiente de functionare sau vicii ascunse magazinul nostru isi asuma costurile de returnare. In toate celelalte cazuri de returnare ce nu tin de defectiuni de fabrica sau de vicii imputabile vanzatorului, cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Pregatirea produsului pentru trimitere in vederea garantiei:
Pentru produsele cu motor termic: curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
Ambalati produsul in cutia originala sau intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
Din cauza lipsei de responsabilitate cu care se manevreaza coletele de catre curieri va atentionam sa luati toate masurile necesare pentru a ambala produsele astfel incat acestea sa fie pe deplin protejate.
Din cauza lipsei de responsabilitate cu care se manevreaza coletele de catre curieri va atentionam sa luati toate masurile necesare pentru a ambala produsele astfel incat acestea sa fie pe deplin protejate.
Garantia este exclusa in cazurile in care lipsa de conformitate rezulta din:
Au fost efectuate modificări sau adaptări neprevăzute sau neautorizate de producator sau au fost realizate fără respectarea recomandărilor tehnice ale acestuia;
Neprezentarea facturii sau a bonului fiscal atunci când se solicită o reparaţie în garanţie.
Defecţiunea se datorează neglijenţei utilizatorului sau nerespectării recomandărilor din ghidul de utilizare şi întreţinere.
Nerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare şi întreţinere precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare sau în alte broşuri cu norme de operare editate de către producatori şi de către cumpărătorul care a luat la cunoştinţă;
Constatarea de specialiştii autorizaţi a faptului că defectul reclamat se datorează utilizatorului. Produsul prezintă defecţiuni cauzate de necunoaştere, omitere, neglijenţă sau accident.
Încredinţarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de funcţionare, utilizare şi manipulare al utilajului.
Încredinţarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate.
Utilizarea produsului în alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat şi fabricat sau folosirea acestuia în alt domeniu de utilizare, decât cel înscris în prezentul certificat. Deteriorări sau modificări care afectează modul de funcţionare al utilajului, performanţa şi durabilitatea sa.
Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul şi care influenţează modul de funcţionare, performanţele şi durabilitatea acestuia.
Uzură normală, reglajele periodice şi consumabilele nu fac obiectul garanţiei.
Nerespectarea de către cumpărător / beneficiar a instrucţiunilor de instalare, punere în funcţiune, utilizare, intreţinere, manipulare, transport şi depozitare, precum şi a domeniului de utilizare, cuprinse în documentaţia ce însoţeşte produsul la cumpărare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operaţiilor de întreţinere, utilizarea în medii necorespunzătoare care nu sunt conforme cu indicaţiile date de producător.
Utilizarea produselor în regim de suprasarcină îndelungată sau în alt regim decât cel pentru care a fost conceput (utilizarea produselor hobby în regim profesional), folosirea acestora în afara parametrilor privind planeitatea şi curba de lucru recomandată de producător, funcţionarea motoarelor termice fără a avea asigurat un nivel optim de răcire.
Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianţi, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producător / importator.
Aplicarea unor modificări neautorizate de producător / importator:
Intervenţia asupra produsului de către persoane sau unităţi service neautorizate de SC CURCUBEU COM SRL.
Pierderea sau distrugerea certificatului de garanţie sau a facturii de cumpărare. Nerespectarea acestor condiţii face ca produsul să fie scos din garanţie.
Produsele neridicate in termen de 60 de zile de la centrele de service vor fi declarate abandonate si predate catre centrele de colectare sau valorificate pentru recuperarea prejudiciului creat vanzatorului.
Solutionarea garantiilor poate dura pana la 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre unitatea service.
In sigurantă
Garanție de returnare
Plateste in siguranta
Potrivit pentru tine
Tunari, Ilfov (Bliss Hotel)
Introduceti adresa dvs. de e-mail pentrua te abona la newsletter.